پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228175
تروريست‌ها بدانند،اقدامات بزدلانه آن‌ها خدشه‌اي به امنيت ايران واردنمي‌کند/صلابت واقتدار نيروهاي امنيتي کشور،حرف اول رادردنيا مي‌زند
تاریخ انتشار : 1396/03/18 09:08:54
نمایش : 1127
رئيس مجمع نمايندگان چهارمحال و بختياري گفت: امروز به دليل اقدام بزدلانه گروه‌هاي تروريستي هم در مرقد مطهر امام خميني (ره) و هم در ساختمان مجلس شوراي اسلامي افرادي که گمان مي‌بردند مي‌توانند امنيت و آرامش کشوري مانند ايران را به راحتي برهم زنند با اقتدار نيروهاي امنيتي و به‌ويژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، نيروهاي انتظامي و بسيج با شکست مواجه شدند و اين نيروها امروز توانستند اقدامات تروريستي در هر دو نطقه از تهران را به خوب کنترل کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، خديجه ربيعي رئيس مجمع نمايندگان چهارمحال و بختياري و نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: امروز به دليل اقدام بزدلانه گروه‌هاي تروريستي هم در مرقد مطهر امام خميني (ره) و هم در ساختمان مجلس شوراي اسلامي افرادي که گمان مي‌بردند مي‌توانند امنيت و آرامش کشوري مانند ايران را به راحتي برهم زنند با اقتدار نيروهاي امنيتي و به‌ويژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، نيروهاي انتظامي و بسيج با شکست مواجه شدند و اين نيروها امروز توانستند اقدامات تروريستي در هر دو نطقه از تهران را به خوب کنترل کنند.

وي با بيان اينکه متاسفيم از جان باختن تعدادي از هموطنان‌مان و بويژه نيروهاي حفاظتي که در جريان اين اقدامات با گروه‌هاي تروريستي درگير شدند و به درجه رفيع شهادت نائل آمدند افزود: در زمان حادثه صحن علني مجلس و رئيس مجلس بخوبي توانستند آرامش را حفظ کنند و برنامه‌هاي مجلس را همانگونه که تعريف شده بود و در دستور کار قرار داشت به نحو احسن پيش بريم.

ربيعي با اشاره به اينکه الان در هر دو محل امنيت کامل برقرار است و افرادي که درصدد توطئه براي نظام جمهوري اسلامي ايران بودند به هلاکت رسيده و برخي نيز دستگير شدند و به خوبي با آن‌ها برخورد شد ادامه داد: ما براي خانواده‌هايي که در جريان اين حادثه، داغدارِ عزيزان‌شان شدند آرزوي صبر داشته و اميدواريم در آينده ديگر شاهد چنين وقايعي نباشيم.

نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد: کميسيون امنيت ملي مجلس بلافاصله بعد از اطلاع از حادثه براي کمک به نيروهاي امنيتي تشکيل شد اما نيروهاي امنيتي اعلام کردند ما در عرصه حضور داريم و امنيت را تامين مي‌کنيم، بنابراين کميسيون وارد صحنه تامين امنيت نشدند اما با هدايت‌هاي خود از داخل صحن مجلس به کمک نيروهاي امنيتي آمدند.

در زمان حادثه هر چهار نماينده استان در صحن مجلس حضور داشتند

رئيس مجمع نمايندگان چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه در زمان حادثه هر چهار نماينده اين استان در مجلس حضور داشتند خاطرنشان کرد: مردم در زمان حادثه نگران بودند و ما در مجلس پيگير نگراني‌هاي مردم بوده، رصد اتفاقات رخ داده را برعهده داشتيم و در زمان حادثه به دنبال آن بوديم که آرامش بر جامعه حاکم شود تا دشمن کمترين استفاده را از شرايط موجود ببرد.

ربيعي با تاکيد بر اينکه دشمن به دنبال برهم زدن امنيت و آرامش و ايجاد استرس و نگراني براي مردم در اين اقدام بوده اضافه کرد: اما با کنترل به موقع و آگاهانه‌اي که در زمان حادثه انجام شد بحمدالله دشمن از رسيدن به اهداف خود بي‌بهره ماند و مي‌توانيم به جرات بگوييم با اقدامات به موقع نيروهاي امنيتي نقشه‌هاي دشمن نقش بر آب شد.

صلابت و اقتدار نيروهاي امنيتي کشور، حرف اول را در دنيا مي‌زند

وي يادآور شد: نيروهاي امنيتي کشور ايران از نظر صلابت و اقتدار حرف اول را در کل دنيا مي‌زنند و امنيت کشور ايران براي همگان اثبات شده و امروز هم در جريان اين حادثه بار ديگر ثابت شد.

ربيعي تاکيد کرد: مجمع نمايندگان چهارمحال و بختياري کمال تقدير و تشکر را از نيروهاي امنيتي دارد.

رئيس مجمع نمايندگان چهارمحال و بختياري در انتها گفت: پيام ما به مردم ايران اين است که امنيتي که در کشور حاکم است به برکت ولايت‌فقيه و تلاش‌هاي برادران‌مان در نيروهاي نظامي، انتظامي، سپاه پاسداران و بسيج بوده و مردم بايد قدر آن را بدانند و در همه عرصه‌ها با حفظ وحدت خود کشور را در جهت حفظ هرچه بيشتر امنيت ياري کنند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html